از آینه بپرس نام نجات دهنده ات را

این زمین که زیر پای تو می لرزد از تو تنهاتر نیست؟!

از آینه بپرس نام نجات دهنده ات را

این زمین که زیر پای تو می لرزد از تو تنهاتر نیست؟!

ی روز که با محدثه داشتیم بین کتابای کتابخونه پرسه می زدیم چشمم خورد به ی فرهنگ نام ها برش داشتم و نصفشو همون روز تو بیمارستان خوندم!
کلی هم با بچه ها خندیدیم به اسماش!
این وسط من عاشق ی اسم شدم ،
"ارنواز دخت"
آنکه سخنش رحمت آورد !
و خب مثل همیشه خوشحال و خندان به بچه ها ی اتاق گفتم که من اسم دخترم رو انتخاب کردم ، ارنواز دخت_ مادر!
و خب دوستان هم در کمال نامردی گفتند که بسیار اسم زشت و نامناسبی هست ....
این شد که از گذاشتن روی دختر گلم منصرف شدم و اینجا شد " ارنواز دخت " !

من عاشقت شدم از بس ک خانومی!

جمعه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ق.ظ

بعضیا ذاتن لوسن

حتی وقتی ک حاج خانوم میشن 

ما ی حاج خانومی داریم ک 50 و خورده ای سن داره

خانم دوم این فامیل ماست

 و خب واقعا لوووسه

تا قبل از این من حاج خانوم لوس دیگه ندیده بودم

البته ک همیشه میگم دخترا لوسن ولی خب فکر میکردم دیگه ته تهش تا 40 سالگیه

خلاصه ک این حاج خانومه رو مخ ماست



+خب عنوان هیچ ربطی به هیچی نداره فقط این تیکه آهنگو دوس دارم همشم گوش میدم:)))


++ دو روز پیش رفتم دیدن مادر جانم میگه دعا میکنم تا 6 ماه دیگه عروس شی بعد باید برا من ی انگشتر طلا بگیری

ن ک با هر کی رسیدا یکی مث خودت پسند خودت دیگه دکتر نباشه پرستار باشه!!!

بعد میگه  به بابات گفتم فردا بارون میاد

دعا کن بارون بیاد خراب نشم

اممممم

دیروز بارون اومد......

ینی.......

!!!!!

الهی به امید تو!!!



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۳
"ارنواز دخت"

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی